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[아이템] 원시 고대의 스탯 결정법

아이콘 언럭키즈
댓글: 21 개
조회: 18565
추천: 6
비공감: 2
2017-02-18 06:50:13
Q: One question though: What determines “tailored to the character class”? Every build is going to want to have different stats on an item, and players themselves can't even predict what stats are best until they've tried all of the combinations.


A: Good question. 

Primal Ancients will always roll with their main stat targeted to the class you’re playing when the item first drops (whether or not it’s a class-specific item). Beyond that, they’ll have a mix of class-specific stats and generic-but-helpful stats. In a future patch, they’ll also roll with the optimal number of sockets for the item.

Q: 한 가지 질문 : "캐릭터 클래스에 맞게"결정하는 것은 무엇입니까? 모든 빌드는 아이템에 대해 서로 다른 스탯을 갖고 싶어하므로, 플레이어는 모든 조합을 시도 할 때까지 가장 적합한 스탯을 예측할 수 없습니다.


A: 좋은 질문입니다.

Primal Ancients는 아이템이 처음으로 떨어졌을 때 (클래스 별 아이템이든 아니든) 항상 자신이 플레이하고있는 클래스를 타겟으로하는 메인 스탯으로 롤을합니다. 그 외에도 클래스 별 스탯과 일반적인 도움이되는 스탯이 혼합되어 표시됩니다. 장래의 패치에서는 아이템의 소켓 수가 최적이됩니다.

Lv79 언럭키즈

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