Press the Attack 집공
burst damage: 40-180 linear --> 40-160 linear
damage amp: +8% to all damage (including allies) to the target for 6s --> +8% to your damage to all targets for 5s, refreshing in combat
cooldown: 6s after triggering --> 5s out of combat
대충 기본 데미지 40 - 160으로 변경.
뎀지 8% "나만" 증가. 지속시간 5초인데 전투중이면 계속 갱신됨.
쿨타임이 전투가 끝난 뒤 5초로 변경.
Fleet Footwork 기발
힐량 8 - 110으로 감소
미니언에게 발동 시 근접은 회복량의 20%만 원거리는 회복량의 10%만 회복.
이속 증가 지속시간 1.25초로 증가.
Overheal 과다치유
Absorb Life 신규룬
과치 자리를 대신함.
죽일 때 2-17만큼 회복. 쿨은 없는거같음.
Legend Tenacity 전설 강인함
Legend Haste 전설 가속
스택마다 스가 1.5를 얻음. 최대10스택, 최대 스가 15
Cut Down 체극
최대 체력의 60% 이상을 지닌 챔피언에게 8%의 추가 피해.
Domination
Predator 포식자
Hail of Blades 칼날비
원거리는 80%로 너프.
Sudden Impact 돌발일격
마관 물관 더 안줌.
대신 20-80 트루뎀줌. 쿨 10초로 증가. 루샨이나 쓸만할 듯.
Ingenious Hunter 영사
Relentless Hunter 끈사
기본 증가 이속 5삭제.
Resolve
Font of Life 생샘
impairing movement no longer applies an onhit heal over time for allies
impairing movement now heals you and the lowest health nearby ally for 10-50 linear, x0.7 for ranged "users" (presumably this means if the Font of Life owner is melee/ranged then the ally gets x1.0/x0.7 regardless of the ally's range type?)
CC걸면 대충 너와 니 근처 체력제일 낮은 친구가 10-50 회복 선형적증가. 생샘 보유자인지 대상자인지 모르겠고
원거리는 70%만 회복
Inspiration
First Strike 선공
추뎀 8%로 증가
기본 골드 15로 증가.
근접은 추가 데미지의 50%, 원거리는 35%만 골드로 획득
Future's Market
Cash Back
외상 대체룬 전설템 사면 6% 환급해줌.
Triple Tonic
Time Warp Tonic:
row: 3 --> 2
no longer works on biscuits
no longer works on mana (reminder that Corrupting Potion is removed)
no longer grants 2% tMS while the potion is active
immediate potion health restore: 30% --> 40%
Minion Dematerializer
Jack of All Trades
new rune
row: 3
for each different stat gained from items, gain one Jack stack. Each stack grants you 1 AH. Gain bonus adaptive force at 5 and 10 stacks.
there's some other unknown data values for "10" and "25" that might be the adaptive force values.
Systems
minion xp splits:
solo: 95% base xp
group split evenly: 116% base xp --> 124% base xp
this system has had a bug for a while where an index out of bounds check goes wrong, resulting in 5 recipients triggering a fallback behavior and actually splitting by 20% each instead of the intended 23.2% each
interestingly, the data now defines a new split for 6 recipients, which would normally not matter, but might be sufficient to correct the mistaken belief that 5 recipients is out of bounds (of course, correctly the bounds check itself would still be preferable)
먼말인진 모르겠는데 대충 그룹경험치면 듀오경치증가임?