[인벤] 사냥꾼 사정거리 조정! 직업별 변경점 - 빌드 12803

조보경 기자 | 댓글: 66개 |
주말을 통해 패치된 빌드 12803로 현재 대격변 베타에서는 각 직업마다 몇 가지의
특성 추가와 함께 기존 특성의 사정거리 변화와 적용 효과에 대한 변화가 이뤄졌습니다.

기존에 소문만 무성했던 것과는 다르게 이번 빌드는 실제로 클라이언트에 일정부분이 적용되어서
베타 테스트를 하시는 많은 유저분들의 적극적인 테스트가 이뤄질거라 기대됩니다.


출처: www.mmo-champion.com

■ 죽음의 기사     ■ 드루이드     ■ 사냥꾼     ■ 마법사     ■ 성기사

■ 사제        ■ 도적       ■ 주술사     ■ 흑마법사    ■ 전사


※ 해외 사이트의 자료를 번역한 내용이기 때문에 스킬명에 차이가 있거나 오역이 있을 수 있습니다.
 잘못된 부분을 말씀해주시면 빠르게 수정하겠습니다.





죽음의 기사




◆ 혈기

Blood Strike now deals an additional 10% damage for each of your diseases on the target. Down from 12.5%.

피의 일격으로 생기는 질병당 추가 피해량이 10%로 감소됩니다.(기존 12.5%)



◆ 부정

Raise Dead no longer requires Corpse Dust.

시체 되살리기는 이제 더이상 시체가루를 필요로 하지 않습니다.









드루이드




◆ 조화

Wild Mushroom changed, only 3 mushrooms can be placed at one time (Down from 5).

야생버섯이 변경되어, 한 번에 설치할 수 있는 야생버섯 수가 3개로 감소하였습니다.(기존 5개)


Cyclone cast time increased to 2 sec. Up from 1.5 sec.

회오리 바람의 시전시간이 2초로 증가했습니다. (기존 1.5초)


Faerie Fire now has a 35 yards range, up from 30 yards.

요정의 불꽃의 사정거리가 35미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Insect Swarm now has a 40 yards range, up from 30 yards.

곤충떼의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Starfire now has a 40 yards range, up from 30 yards.

별빛 섬광의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존3 0미터)


Entangling Roots now has a 35 yards range, up from 30 yards.

휘감는 뿌리의 사정거리가 35미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Thorns now lasts 20 sec, down from 10 minutes. Damage increased by 1400% (Deals 447 damage instead of 32)

가시의 지속시간이 20초로 감소 (기존 10분)했고 피해량이 1400%로 증가했습니다. (기본 반사 피해량이 32에서 447로 증가)


Moonfire now has a 40 yards range, up from 30 yards.

달빛 섬광의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Wrath now has a 40 yards range, up from 30 yards.

천벌의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Moonkin Form now increases Nature and Arcane spell damage by 10%.

달빛야수의 자연 및 비전 주문 피해량이 10% 증가했습니다.


Starlight Wrath now reduces cast time by 0.15/0.25/0.5 sec. (Up from 0.1/0.2/0.3 sec).

별빛 천벌의 시전시간이 0.15/0.25/0.5로 변경되었습니다. (기존 0.1/0.2/0.3초)





◆ 야성

Lacerate now stacks up to 3 times, down from 5 times.

가르기의 중첩은 이제 총 3번까지 중첩됩니다. (기존 5번까지 중첩)

Mangle (Bear) no longer has a cooldown.

짓이기기(곰)의 재사용 대기시간이 사라집니다.

Improved Feral Charge is now named Stampede.

야성의 돌진 연마의 이름이 쇄도로 변경됩니다.


Heart of the Wild moved to Tier 1 restoration.

야생의 정수의 특성위치가 첫 번재 줄로 변경됬습니다.

Furor is now a Feral Tier 1 talent - Gives you 33/66/100% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear Form, and you keep up to 33/66/100 of your Energy when you shapeshift into Cat Form, and increases your total Intellect by 2/4/6%

광란의 특성위치가 야성의 첫 번째 줄로 변경됩니다. 곰으로 변신 시, 33/66/100% 확률로 10의 분노를 획득하고, 표범으로 변신 시 33/6/100의 기력이 유지됩니다. 그리고 광란특성으로 총 지능의 2/4/6%만큼 지능을 증가시킵니다.




◆ 회복

Tranquility now heals every 2 sec, down from 5 sec. (Old tooltip bug?)

평온은 이제 매 2초마다 치유합니다.(기존 5초)


Rebirth now has a 40 yards range, up from 30 yards.

환생의 사정거리가 40미터로 증가합니다. (기존 30미터)


Revive now has a 40 yards range, up from 30 yards.

되살리기의 사정거리가 40미터로 증가합니다. (기존 30미터)


Empowered Rejuvenation (Tier 6) renamed to Swift Rejuvenation (Tier 5) and revamped - Reduces the global cooldown of your Rejuvenation by 0.25/0.5 sec.

회복 강화 (특성 6번째 줄)가 신속한 회복(특성 5번째 줄)으로 이름과 위치가 변경되고, 회복의 전역 재사용 대기시간이 0.25/0.5초로 감소됩니다.


Efflorescence now affects friendly targets within 4 yards, down from 15 yards.

개화는 이제 4미터 안의 동료들을 치유합니다. (기존 15미터)


Wild Growth mana cost reduced to 27% of base mana, down from 55% of base mana.

급속 성장의 마나 소비량이 기본마나의 27%로 감소됩니다. (기존 55% 소비)


Fury of Stormrage moved from Tier 5 to Tier 4. Now also reduces the mana cost of your Wrath spell by 50/100%.

스톰레이지의 분노가 특성 5번째 줄에서 4번째 줄로 변경됩니다. 또한 스톰레이지의 분노 주문이 발동되면 천벌의 마나 소모량이 50/100% 감소합니다.


Gift of the Earthmother moved from Tier 5 to Tier 6. Rejuvenation spell instant heal increased from 3/6% to 5/10%.

대지모신의 선물은 5번째 줄에서 6번째 줄로 이동합니다. 회복 시전시 즉시 치유량이 3/6%만큼 증가합니다. (기존 5/10% 증가)


Nature's Bounty now increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 20/40/60% (Up from 10/20/30%) and you have a 33/66/100% (Up from 20/40/60%) chance when you critially heal with Healing Touch and Nourish to reduce the remaining cooldown of your Swiftmend spell by 0.5sec.

자연의 관대함은 재생의 치명타 적중률을 20/40/60% 증가시켜주고(기존 10/20/30%), 치유의 손길과 육성 극대화시 신속한 치유 재사용 대기시간 0.5초 감소 발동확률이 33/66/100%(기존 20/40/60%)로 증가합니다.


Empowered Touch now Increases the healing done by your Healing Touch and Nourish spells by 5/10%, and your Nourish spell has a 50/100% chance to refresh the duration of your Lifebloom on targets.

치유의 손길 강화는 치유의 손길과 육성의 치유량을 5/10% 증가시켜주고, 육성으로 대상을 치유할 경우, 50/100%의 확률로 대상에게 걸린 피어나는 생명의 지속시간을 초기화 시킵니다.


Naturalist moved from Tier 2 to Tier 1. Changed to 2-Ranks, down from 3-Ranks. Reduces the cast time of your Healing Touch and Nourish spells by 0.25/0.5 sec. (Up from 0.15/0.35/0.5 sec)

자연의 탐구자는 특성 2번째 줄에서 1번째 줄로 이동했고 2포인트 특성으로 변경되었습니다(기존 3포인트). 치유의 손길과 육성의 시전시간을 0.25/0.5초 감소시켜줍니다. (기존 0.15/0.35/0.5초)


Natural Shapeshifter is now a 2 ranks talent, down from 3 Ranks.

Natural Shapeshifter는 이제 2포인트 특성으로 변경됩니다. (기존 3포인트)


Nature's Cure (Tier 5) *New* - Empowers your Remove Corruption spell to also remove a magic effect from a friendly target.

Nature's Cure (신규 스킬 - 특성 5번째 줄)
부정 해제 주문을 강화하여 추가로 아군 대상의 해로운 마법효과 한 개를 해제합니다.


Heart of the Wild is now a Tier 1 Restoration talent - Increases your maximum mana by 5/10/15%. In addition, while in Bear Form your Stamina is increased by 3/7/10% and while in Cat Form your attack power is increased by 3/7/10%.

야생의 정수는 이제 회복 특성의 첫 번째 줄로 이동합니다. 최대 마나량이 5/10/15% 증가하고 추가로 곰 변신 상태일때의 체력이 3/7/10% 증가하며 표범 변신 상태일 때의 공격력이 3/7/10% 증가합니다.








사냥꾼




◆ 야수

Cobra Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

코브라 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Viper Venom now has a 40 yards range, up from 35 yards.

살무사 독의 사정거리가 40미터로 증가했습니다.(기존 35미터)


Scorpid Venom now has a 40 yards range, up from 35 yards.

전갈 독의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)

Widow Venom now has a 40 yards range, up from 35 yards.

과부거미 독의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)




◆ 사격

Aimed Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

조준 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Concussive Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

충격포의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)

Steady Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

고정 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Arcane Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

신비한 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Auto Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

자동 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Chimera Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

키메라 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Marked for Death revamped - Your Arcane Shot and Chimera Shot have a 50/100% chance to automatically apply your Hunter's Mark ability instantly onto the target.

죽음의 표적은 이제 신비한 사격과 키메라 사격을 사용하면 50/100%의 확률로 자동적으로 사냥꾼의 징표 효과가 자동으로 적용됩니다.


Bombardment no longer increases the critical strike chance of your Volley.

폭격은 이제 더이상 연발 사격의 치명타 적중도를 증가시켜주지 않습니다.


Silencing Shot no longer deals damage.

침묵의 사격으로 이제 더이상 피해를 입힐 수 없습니다.




◆ 생존

Camouflage no longer reduces your movement speed and no longer increases the damage done by your next attack.

보호색은 더이상 이동 속도 감소 효과 및 다음 공격 피해량 증가 효과를 가지지 않습니다.


Serpent Sting now has a 40 yards range, up from 35 yards.

독사 쐐기의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)

Scatter Shot now has a 20 yards range, up from 15 yards.

산탄 사격의 사정거리가 20미터로 증가했습니다. (기존 15미터)


Explosive Shot now has a 40 yards range, up from 35 yards.

폭발 사격의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Black Arrow now has a 40 yards range, up from 35 yards.

검은 화살의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Serpent Spread now deals damage equal to 30/60% of the Serpent Sting total duration.

독사 퍼트리기는 이제 독사 쐐기의 총 지속 피해의 30/60%의 피해를 입히는 것과 같게 변경되었습니다.


Thrill of the Hunt is now a Tier 3 talent, down from Tier 4.

사냥의 전율이 3번째 줄로 이동하였습니다. (기존 4번째 줄)


Resourcefulness is now a Tier 4 talent, up from Tier 3.

뛰어난 계략이 4번째 줄로 이동하였습니다. (기존 3번째 줄)










마법사



◆ 문양

Glyph of the Bear Cub was renamed to Monkey - Your Polymorph: Sheep spell polymorphs the target into a monkey instead.

새끼곰의 문양이 원숭이의 문양으로 이름이 변경되었습니다. 변이 주문으로 선택된 대상의 모습이 양의 모습으로 변하던 것이 이젠 원숭이의 모습으로 변하게 됩니다. .




◆ 비전

Polymorph now has a 2 sec cast time, up from 1.5 sec. (All forms of Polymorph affected)

변이의 시전시간이 2초로 변경됩니다. (모든 변이 주문 포함, 기존 1.5초)







성기사



◆ 신성

Healing Hands is now named Holy Radiance.

치유의 손이 이제는 Holy Radiance(신성한 광휘)로 이름이 변경됩니다.


Denounce is now a Tier 3 talent, down from Tier 5.

비난이 특성 3번째 줄로 이동했습니다. (기존 5번째 줄)


Illumination is now a Tier 5 talent, up from Tier 3. Now 2 Ranks instead of 3 Ranks. you gain mana equal to 15/30% of the base cost of the spell. (Up from 10/20/30%)

계시가 5번째 줄로 이동했고 (기존 3번쩨 줄) 2포인트 특성으로 변경되었습니다(기존 3포인트). 이제 계시는 주문 기본 마나량의 15/30%를 회복 받을 수 있습니다. (기존 10/20/30%)





◆ 징벌

Inquisition is no longer exclusive with Holy Shield.

심문은 이제 신성한 방패와 함께 사용할 수 있습니다.


Divine Purpose now has a 40% chance to generate Holy Power, up from 20%.

신성한 목적으로 신성한 힘을 획득할 수 확률이 40%가 됩니다. (기존 20%)

Long Arm of the Law now increases movement speed by 45%, up from 30%.

Long Arm of the Law 은 이제 이동 속도를 45% 만큼 증가시켜줍니다. (기존 30%)


Eternal Glory now has a 20% chance not to consume Holy Power, down from 40%.

영원한 영광은 이제 20%의 확률로 신성한 힘을 소비하지 않을 수 있습니다. (기존 40%)









사제



◆ 수양

Renewed Hope now increases critical effect chance by 5/10%, up from 3/6%.

새로운 희망의 극대화 효과를 발휘할 수 있는 확률이 5/10%로 변경됩니다. (기존 3/6%)





◆ 신성

Holy Word: Chastise *New* - Chastise the target for 563.9 to 632.71 Holy damage, and Immobilizing them for 2 sec. 15% of base mana, 30 yd range, Instant cast, 45 sec cooldown.

Holy Word: Chastise( 신규 스킬)
응징의 대상에게 563.9 ~ 632.71의 신성 피해를 입히고 2초간 대상을 움직이지 못하게 합니다. 기본 마나의 15%를 사용하고 30미터의 사정거리를 갖습니다. 즉시시전, 재사용 대기시간 45초


Heavenly Voice is gone.

천상의 목소리가 삭제 되었습니다.


Binding Prayers is gone.

결속의 기원이 삭제 되었습니다.

Holy Concentration moved from Tier 4 to Tier 3 and revamped - Increases the amount of mana regeneration while in combat by an additional 10/20%.

신성한 정신집중이 특성 3번째 줄로 이동했고, 전투 중 마나 회복량이 10/20%만큼 증가합니다.


Serendipity now reduces cast time by 10/20% (up from 6/12%) and also reduces mana cost by 5/10%. Stacks up to 2 times, down from 3 times.

우연한 행운의 시전시간 감소량이 10/20%로 변경(기존 6/12%)되었고, 추가로 마나 소비량도 5/10% 감소됩니다. 2번 중첩됩니다. (기존 3번 중첩)

Surge of Light is gone.

빛의 쇄도는 삭제되었습니다.


Revelations (Tier 5) *New* - While in a Chakra state, your Holy Word: Chastise ability will transform into a different ability depending on which state you are in. Holy Word: Serenity (Heal) - Instantly heals the target for 3161.85 to 3730.47, and increases the critical effect chance of your healing spells on the target by 25% for until cancelled. 45 sec cooldown. Holy Word: Aspire (Renew) - Instantly heals the target for 2363.56 and another 4471.99 over until cancelled. 15 sec cooldown. Holy Word: Sanctuary (Prayer of Healing) - Blesses the ground with Divine light, healing all within it for 298.75 to 355.32 every 2 for 15 sec. Only one Sanctuary can be active at any one time.

Revelation(신규특성 - 특성 5번째 줄)
사제가 차크라 상태에 들어가면 Holy Word: Chastise는 각 상황에 따라 다른 형태로 변형되어 나타납니다.

Holy Word: Serenity (치유) - 즉시 대상을 3161.85 ~ 3730.47 만큼 치유하고, 취소하기 전까지 대상에게 시전하는 자신의 치유주문의 극대화 적중도가 25% 증가합니다. 45초의 재사용 대기시간을 갖습니다.

Holy Word: Aspire (소생) - 즉시 대상을 2363.56만큼 치유하고 효과가 취소될 때까지 4471.99만큼 치유합니다. 15초의 재사용 대기시간을 갖습니다.

Holy Word: Sanctuary (치유의 기원) - 대지를 신성한 빛으로 축복해서, 범위 안의 모든 우호적 대상을 15초간 매 2초마다 298.75 ~ 355.32 만큼 치유합니다. 오직 하나의 Sanctuary만 활성화 시킬 수 있습니다.



Twirling Light (Tier 6) *New* - When you deal damage with Smite, Holy Fire, or Holy Word: Chastise your next Flash Heal is instant at 75% reduced mana cost, but heals for 30% of the amount. Lasts for 10 sec. When you deal damage with Smite, Holy Fire, or Holy Word: Chastise your next Flash Heal is instant at 75% reduced mana cost, but heals for 60% of the amount. Lasts for 10 sec.

Twirling Light(신규 특성 - 특성 6번째 줄)
성스러운 일격, 신성한 불꽃, Holy Word: Chastise 으로 피해를 입히게 되면 다음 시전 하는 순간 치유 주문의 마나 소비량이 75%만큼 감소되지만, 순간 치유 치유량의 30/60%만큼 치유하게 됩니다. 10초간 지속됩니다.






◆ 암흑

Mind Spike now has a 35 yards range, up from 30 yards.

정신의 쐐기 사정거리가 35미터로 증가했습니다.(기존 30미터)


Mind Sear now has a 35 yards range, up from 30 yards.

정신 불태우기의 사정거리가 35미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Mind Control now has a 30 yards range, up from 20 yards. 2 sec cast time, down from 3 sec.

정신 지배의 사정거리가 30미터로 증가했고(기존 20미터), 시전시간이 2초로 감소했습니다.(기존 3초)


Devouring Plague now has a 40 yards range, up from 30 yards.

파멸의 역병 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Mind Flay now has a 40 yards range, up from 30 yards.

정신의 채찍 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)

Mind Blast now has a 40 yards range, up from 30 yards.

정신 분열의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Darkness now increases Spell haste by 1/2/3% instead of increasing Shadow damage by 2/4/6%.

어둠이 기존에 암흑 주문의 피해량을 2/4/6% 증가시켜주는 것에서 주문 가속을 1/2/3% 증가시켜주는 것으로 변경되었습니다.










도적



◆ 잠행

Smoke Bomb now has a 8 yard radius, down from 10 yards.

연막탄의 효과 범위가 8미터로 변경되었습니다. (기존 10미터)


Serrated Blades now has a 10/20% chance per combo point to proc. (Up from 6/12%)

톱니 칼날은 이제 콤보 포인트당 발동 확률이 10/20%로 변경 됩니다. (기존 6/12%)









주술사



◆ 정기

Totemic Wrath is now a Tier 4 talent, down from Tier 5.

토템의 분노는 이제 특성 4번째 줄로 이동했습니다. (기존 특성 5번째 줄)


Unrelenting Storm is gone.

몰아치는 폭풍은 삭제되었습니다.

Fulmination (Tier 5) *New* - When you have more than 3 Lightning Shield charges active, your Earth Shock spell will consume any surplus charges, instantly dealing their total damage to the enemy target.

Fulmination(신규특성 - 특성 5번째 줄)
번개 보호막이 3개 이상 충전되어 있을 때, 대지 충격을 사용하면 충전되어 있던 번개 보호막을 흡수해 대상에게 번개 보호막 만큼의 피해를 추가로 입힙니다.


Rolling Thunder (Tier 4) *New* - When you deal damage with Lightning Bolt or Chain Lightning while your Lightning Shield ability is active, you have a 30/60% chance to recover 1% of your mana and to generate an additional Lightning Shield charge, up to a maximum of 0/9 charges.

Rolling Thunder (신규특성 - 특성 4번째 줄)
번개 보호막이 활성화 된 상태에서 번개 화살 또는 연쇄 번개로 피해를 입히면 30/60%의 확률로 1%의 마나를 회복할 수 있으며, 추가로 9개 까지 번개 보호막의 충전 개수를 늘릴 수 있습니다.




◆ 고양

Elemental Weapons reworded - Increases the passive bonuses granted by your Flametongue Weapon and Earthliving Weapon abilities by 20/40%, the damage of your extra attacks from Windfury Weapon by 20/40%, and the effectiveness of the ongoing benefits of your Unleash Elements ability by 25/50%.

자연의 무기 특성이 변경되어 불꽃의 무기와 대지생명의 무기로 증가하게 되는 능력치가 20/40%로 증가하고 질풍의 무기로 추가되는 공격 피해량이 20/40% 증가되며, 정기 해방의 효과가 25/50% 증가합니다.




◆ 복원

Totem of Tranquil Mind now causes party or raid members within 30 yards to lose 30% less casting or channeling time when damaged.

평온한 마음의 토템은 이제 30미터 이내의 파티원 및 공격대원이 공격을 받을 시 주문 시전 밀림 효과를 30% 감소시켜줍니다.










흑마법사



◆ 고통

Seed of Corruption now has a 35 yards range, up from 30 yards.

부패의 씨앗의 사정거리가 35미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Curse of the Elements now has a 40 yards range, up from 35 yards.

원소의 저주 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Curse of Tongues now has a 40 yards range, up from 35 yards.

언어의 저주 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Drain Mana now has a 40 yards range, up from 35 yards. Now lasts 3 sec, down from 5 sec.

마나 흡수의 사정기리가 40미터로 증가했고(기존 35미터), 이제 3초간 지속됩니다. (기존 5초 지속)


Bane of Doom now has a 40 yards range, up from 35 yards.

운명의 파멸 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Curse of Weakness now has a 40 yards range, up from 35 yards.

무력화 저주의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Fear now has a 30 yards range, up from 20 yards. Cast time increased from 1.5 sec to 2 sec.

공포의 사정거리가 30미터로 증가 했고(기존 20미터), 시전 시간이 2초로 변경되었습니다. (기존 1.5초)


Bane of Agony now has a 40 yards range, up from 35 yards.

고통의 파멸 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Drain Soul now has a 40 yards range, up from 35 yards.

영혼 흡수의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Unstable Affliction now has a 40 yards range, up from 35 yards.

불안정한 고통 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Drain Life now has a 40 yards range, up from 35 yards.

생명력 흡수의 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 35미터)


Doom and Gloom now increases critical strike chance of Bane of Agony by 4/8% instead of increasing its damage by 5/10%.

파멸과 어둠은 이제 고통의 파멸 치명타 적중률을 4/8% 증가시키는 대신에 피해량을 5/10% 증가시킵니다.





◆ 악마

Summon Felhunter, Summon Succubus, Summon Felguard, Summon Voidwalker, Summon Imp now have a 6 sec cast time. Down from 10 sec.

지옥사냥개, 서큐버스, 지옥수호병, 보이드워커 임프를 소환하는 시간이 6초로 변경됩니다. (기존 10초)


Demon Soul now costs 15% of base mana instead of 1 Soul Shard.

악마 영혼은 이제 1개의 영혼조각을 사용하는 대신에 기본 마나의 15%를 소비하는 형식으로 변경됩니다.


Demonic Aegis revamped - Increases the amount of health generated through spells and effects granted by your Demon Armor by 25/50%, and increases the amount of health regenerated by your Fel Armor by 50/100%.

악마의 보호는 이제 주문과 악마의 갑옷으로 회복되는 생명력이 25/50%만큼 증가하고, 마의 갑옷으로 회복되는 생명력이 50/100%만큼 증가합니다.


Master Summoner now reduces casting time of summoning spells by 0.5/1 sec (down from 2/4 sec) and mana cost by 50/100%. (Up from 20/40%)

소환의 대가는 이제 소환 주문의 시전시간을 0.5/1초간 줄여주고(기존 2/4초) 마나 사용량을 50/100% 줄여줍니다. (기존 20/40%)


Demonic Rebirth (Tier 2) *New* - If your summoned demon dies, you gain the Demonic Rebirth effect reducing the cast time of your next summon demon spell by 50/100%. Lasts for 10 sec. (Up from 20/40%)

Demonic Rebirth (신규특성 - 특성 2번째 줄)
소환한 악마가 죽으면 Demonic Rebirth 효과를 얻게 되서 다음번 악마 소환에 드는 시전 시간을 50/100% 감소시켜줍니다(기존 20/40%). 10초간 지속됩니다.




◆ 파괴

Fel Flame now has a 35 yards range, up from 30 yards.

마의 불꽃의 사정거리가 35미터로 증가했습니다.


Incinerate now has a 40 yards range, up from 30 yards.

소각의 사정거리가 40미터로 증가했습니다.


Soul Fire now has a 40 yards range, up from 30 yards.

영혼의 불꽃 사정거리가 40미터로 증가했습니다. (기존 30미터)


Shadow Bolt now has a 40 yards range, up from 30 yards.

어둠의 화살 사정거리가 40미터로 증가했습니다.


Bane of Havoc now has a 40 yards range, up from 30 yards.

대혼란의 파멸 사정거리가 40미터로 증가했습니다.


Shadowburn now has a 35 yards range, up from 20 yards.

어둠의 연소 사정거리가 35미터로 증가했습니다.








전사




전사는 변경된 사항이 없습니다.


















Inven Roke
(Roke@inven.co.kr)

댓글

새로고침
새로고침

기사 목록

1 2
검색