At EA PLAY in June, we will give you the first details on what you can expect from Season 2. We’ve seen all the feedback on Season 1 and look forward to showing you the improvements we’re making. For Season 2 you can expect a Battle Pass with more meaningful content, the introduction of a new Legend, the debut of a new weapon . . . and you didn’t expect Kings Canyon to stay the same forever, did you?
Lastly, regarding other games in development at Respawn, it is important to understand that there are entirely separate development teams working on Apex Legends and Star Wars Jedi: Fallen Order. Additionally, in order to fully support Apex Legends, we are pushing out plans for future Titanfall games. No resources from the Apex Legends team are being shifted to other titles in development here at the studio, nor are we pulling resources from the team working on Star Wars Jedi: Fallen Order.
We know we have a lot of work ahead of us, but we’re up to the challenge and are looking forward to building Apex Legends to its full potential together with our players.
Drew McCoy
Executive Producer
Apex Legends
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첫번째로,
레딧에서 말한 피기배킹 개념을 간략하게 해석 해보면, (공식 웹사이트에는 미기재 내용)
일부 플레이어들이 루팅(파밍) 좋은곳으로 같이 내려서, (레벨 높은 사람이 낮은사람을 위해서 인듯)
본인은 파밍을 전혀 하지 않고, 게임에 참여 하지 않으면서,
팀원의 레벨을 올려주는 행위를 뜻하는것 같은데.... 아마 서양 특이라서 공식에는 안나온듯?
어쨋든 이런류의 플레이어는 임시밴을 때리겠다는 내용이네요.
저희랑 전혀 관련 없죵.
두번째로,
매치 시작때 느린부분, 타격 문제(Hit registration 문제.. 비정상적으로 탄이 안박히는 버그 말하는듯)
이런 부분들은 좋은 방향의 패치 인것 같네요. 특히 매치 시작때 느린 경우가 시스템 적으로 고칠수 있는 문제라니..
세번째로,
너무 실망스럽게도, 시즌 출시에서 랭겜이나 MMR 구분에 대한 내용이 전혀 언급이 없습니다.
이 부분은 영어 버젼에서도 다시 읽어보았으나, 누락된게 아니라 찾을수가 없었네요.
더불어 더 실망 스러운건,
말은 좋게 했지만, 업데이트 주기는 바뀌지 않을꺼다 라는게 주 내용입니다. (즉, 업데이트는 계속 이런 주기 - 두어달? - 로 계속 될 것이다.)
언급 된게 배틀패스, 새 레전드, 그리고 새 메타 등 이라고 했는데,
영어 버젼에서도 and more 라고 했으니 랭겜 진짜 기대 해 봅니다...제바알...
마지막으로,
치터 부분..핵 잡는 부분인데요.
비밀리에 해커들이 알지 못하게 작업 중이라고는 하는데,
이 부분이 에펙 생사 여부에 가장 지대한 영향을 끼칠 것 같네요 개인적으로. (그리고 랭겜 부분)
아래 포스팅 보다가 레딧 읽어보다 보니 업뎃이 있어서 가져와 봅니다.
다음 패치 기대 해 봅니다.