출처: https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/pc-overwatch-ptr-patch-notes-february-28-2018/12620/39
영웅 업데이트
브리기테
방패 밀쳐내기
- Added a small delay before her shield drops after a Shield Bash
방패 밀쳐내기 이후 방패를 내리기까지 약간의 딜레이를 추가했습니다.
- Added a vertical speed cap after Shield Bash
방패 밀쳐내기 이후 수직 속도에 제한값을 추가했습니다.
- Please note that we are still tuning this value
해당 값은 계속 조정 중에 있음을 참고해주시길 바랍니다.
로켓 도리깨
- Canceling a melee swing renders you unable to melee again until it would have completed had it not been canceled
근접 공격을 취소하면, 공격이 취소되지 않고 완료됐을 때까지의 시간동안 다시 근접 공격을 할 수 없게 됩니다.
집결
- Ultimate cost increased by ~30%
궁극기 비용이 30% 증가했습니다.
격려
- Decreased cooldown from 2 seconds to 1.5 seconds
쿨타임이 2초에서 1.5초로 감소했습니다.
유저 인터페이스 업데이트
- The Team Information Screen now displays the ultimate charge of your teammates
팀 정보창이 이제 당신의 팀원의 궁극기 게이지 값을 표시합니다.
버그 수정
영웅
- Fixed a bug that prevented Doomfist’s Rocket Punch from traveling forward if he had been hit by an enemy Doomfist’s Rocket Uppercut
둠피스트의 로켓 펀치가 적 둠피스트의 라이징 어퍼컷에 맞았을 경우 앞으로 이동하지 못하는 버그가 수정되었습니다.
- Fixed a bug that sometimes prevented players from aiming Doomfist’s Rocket Punch when facing an enemy
플레이어가 적을 마주하고 있는 동안 간혹 둠피스트의 로켓 펀치를 조준하지 못하는 버그가 수정되었습니다.
- Fixed an issue that allowed players to jump over Doomfist’s Rocket Punch when on an incline
경사면에서 플레이어가 둠피스트의 로켓 펀치를 뛰어 넘을 수 있는 문제가 수정되었습니다.
- Fixed a bug that caused Doomfist’s Seismic Slam to cancel if he wasn’t able to get close to his target
둠피스트의 지진 강타가 자신의 목표에 가까워 질 수 없는 경우 취소되는 버그가 수정되었습니다.
- Fixed a bug that caused Mercy’s health regeneration to occur instantly if she took damage while at full health
메르시의 체력 재생이 최대 체력 상태에서 피해을 입었을 때 즉각적으로 동작하는 버그가 수정되었습니다.
- Fixed a bug that prevented Moira’s Biotic Orb from receiving kill credit if it expired at the same time it killed an enemy
모이라의 생체 구슬이 적을 죽였을 때 동시에 만료되면 처치 기여를 받지 못하는 버그가 수정되었습니다.
- Fixed a bug that prevented Reinhardt’s Charge from pinning enemies
라인하르트의 돌진이 적을 제압하지 못하는 버그가 수정되었습니다.