실시간 유저 정보/뉴스

전체보기

모바일 상단 메뉴

본문 페이지

[정보] 2014년 11월 11일자 개발자 QnA

아이콘 Skirmish
댓글: 19 개
조회: 2066
추천: 3
2014-11-12 09:12:26

11.11.2014

Straight from Wargaming (confirmed info): map Simferopol will NOT come, at least not anytime soon. It was decided to mothball it.
워게이밍에서 직접 날아온 소식(확인된 정보)입니다. Simferopol은 최소한 당분간은 나오지 않을겁니다. 보류하기로 결정되었다는군요.

- women form no more than two percent of WoT playerbase
 월탱 유저층에서 여성은 2%가 넘지 않는다.

- the main playerbase of WoT consists of men from 28 to 35 years
 월탱의 주 유저층은 28세에서 35세의 남성으로 이루어져있다.

- lately, the number of clans was increasing (for various reasons, from CW to the fact the people want a clantag)
 최근 클랜의 수가 늘어나고 있다. (클랜전부터 클랜 이름표를 원하는 사람까지 다양한 이유로)

- the info above led to the development of Strongholds, as clanners needed some sort of “ecosystem”
 위의 정보는 요새전의 개발로 이어졌다. 클랜원들이 모종의 "생태계"가 필요했기 때문이다.

- developers are experimenting with Stronghold mode “bunkers”, created in some sort of building (their strength depends on the level of the building, the bunkers are being tested on Malinovka)
 개발자들은 모종의 건물에서 만들어지는 요새전의 "벙커"에 관해 실험 중이다. (성능은 건물의 단계에 따라 결정되며, 말리노브카에서 실험 중이다.)

- these bunkers and other SH consumables will be deployed by clan commander via a “tactical tablet”
 이 벙커와 다른 요새전 소모품은 클랜 지휘관의 "전술 타블렛"에 의해 배치된다.

- current version of premium account/tank XP is temporary, premium tanks (or account, unclear) will be buffed further
 현재의 프리미엄 계정/전차 경험치는 일시적인 것이며, 프리미엄 전차 (또는 계정, 불확실하다) 는 더 버프될 것이다.

- Storm won’t participate in WoWs development “Tanks are 200 percent enough for me”
 Storm은 워쉽 개발에 참여하지 않을 것이다. "내겐 전차만으로도 200% 충분하다."

- Stalingrad will be further fixed (players complained about the “small yards”, Storm added that the map is difficult as it is even without them)
 스탈린그라드는 더 수정될 것이다. (플레이어들이 "작은 공터"에 대해 불평했다. Storm은 그거 없어도 이미 전장이 복잡하다고 말했다.)

- PvE mode: “when it’s done it’s done”
 PvE 전투는 "되면 나온다."

- 3-caliber rule will not be cancelled (“tell that to players shooting big guns at light tanks”)
 구경 3배 법칙은 없어지지 않았다. ("경전차에 거포를 쏴대는 사람들에게 전해달라.")

- a player proposed a theory, that some of the lags are caused on the client side by energy saving CPU functions (EIST, C-States, Turbo Boost). Storm: “Until you present us with evidence of these “mysterious” lags, it’s unlikely we will do anything”
 한 플레이어가 클라이언트 측에서 발생하는 일부 랙들이 CPU의 에너지 절약 기능(EIST, C-states, Turbo Boost)에 의해 생긴다는 가설을 제안했다. Storm: "그 "의문의" 랙에 대한 증거를 우리에게 제시하기 전까지 우리가 움직일 것 같지는 않다."

This entry was posted in Q&A by Silentstalker. Bookmark the permalink.

Lv70 Skirmish

모바일 게시판 하단버튼

댓글

새로고침
새로고침

모바일 게시판 하단버튼

지금 뜨는 인벤

더보기+

모바일 게시판 리스트

모바일 게시판 하단버튼

글쓰기

모바일 게시판 페이징

최근 HOT한 콘텐츠

  • 월탱
  • 게임
  • IT
  • 유머
  • 연예