출처 : 공식홈페이지
전설의 메타
모든 전설
사형 집행 인 특전 : 이전에는 골드 아머 특전 인 "집행 인"이 피니셔를 성공적으로 완료하면 방패를 완전히 재충전했습니다. 시즌 3에서 모든 레전드는이 특전을 의미합니다. 골드 아머를 장착했는지 여부에 관계없이 피니셔는 방패를 완전히 재충전합니다. 골드 아머는 이제 전리품 / 메타 변경 섹션에 자세히 설명 된 수호 천사 특전을 갖게됩니다.
LEGEND META
All Legends
Executioner Perk: Previously, the Gold Armor perk, “Executioner”, gave a full shield recharge on successful completion of a finisher. In Season 3, all Legends will have this perk meaning--finishers will fully recharge your shields regardless if you have Gold Armor equipped or not. Gold Armor will now have a Guardian Angel perk that is detailed below in the Loot/Meta Changes section.
지브롤터
돔 실드
돔 쉴드의 플레이어는 치유 아이템을 25 % 빠르게 사용합니다.
투사 거리가 60 % 증가했습니다.
재사용 대기 시간이 증가했습니다.
20 초-> 30 초
Gibraltar
Dome Shield
Players in the Dome Shield use healing items 25% faster.
Increased the throw distance by 60%.
Increased cooldown.
20 seconds -> 30 seconds.
디펜시브 봄바
재사용 대기 시간이 감소했습니다.
4.5 분-> 3 분
기간 감소
8 초-> 6 초
투사 거리가 36 % 증가했습니다.
Defensive Bombardment
Decreased cooldown.
4.5 minutes -> 3 minutes.
Decreased duration
8 seconds -> 6 seconds.
Increased throw distance by 36%.
블러드하운드
선조의 눈
애니메이션 시간이 33 % 단축되었습니다.
이제 얼마나 많은 타겟이 핑되었는지 알려줍니다.
Bloodhound
Eye of the Allfather
Reduced the animation time to activate by 33%.
Now immediately tells you how many targets have been pinged.
사냥의 야수
FoV 스케일링이 ADS 조준 감도를 엉망으로 만드는 문제를 수정했습니다.
애니메이션 시간 30 % 단축
이동 속도 보너스 증가
25 %-> 30 %
Beast of the Hunt
Fixed an issue with FoV scaling messing up ADS aim sensitivity.
Reduced animation time to activate by 30%.
Increased movement speed bonus
25% -> 30%
방갈로르
롤링 썬더
데미지 증가
20-> 40
Bangalore
Rolling Thunder
Increased damage
20 -> 40
옥테인
아드레날린 중독자
FoV 스케일링이 ADS 조준 감도를 엉망으로 만드는 문제를 수정했습니다.
Octane
Adrenaline Junkie
Fixed an issue with FoV scaling messing up ADS aim sensitivity.
레이스
[디자이너 노트 : 추가 테스트를 위해 추가 신경을 제거했지만 레이스의 파워 밸런스는 확실히 우리의 레이더에 있습니다.]
Wraith
[Designer notes: We’ve pulled back additional nerfs for further testing, but Wraith’s power balance is definitely on our radar.]
차원 균열
배치하기 전에 다운 된 경우 더 이상 배치되지 않습니다.
Dimensional Rift
No longer deploys if you are downed before placing it.
패스 파인더
그랩
그래 플 발사체 속도를 33 % 줄였습니다. 즉, 그래 플을 벽에 연결하는 데 1 초의 시간이 더 걸립니다. 일단 연결되면 동작은 동일하게 유지됩니다.
Pathfinder
Grapple
Reduced the grapple projectile velocity by 33%, meaning it takes a fraction of a second longer to connect the grapple to the wall. The behavior once you are connected remains the same.
집 라인
재사용 대기 시간 증가
90 초-> 120 초
Zipline
Increased cooldown
90 seconds -> 120 seconds.
무기와 전리품
홉업
[디자이너 노트 : 우리는 게임에서 홉업 유형의 수가 전리품 희석과 원하는 홉업을 찾을 가능성을 고려할 때 지금 당장 원하는만큼 높을 것으로 생각합니다. 앞으로는 계절마다 홉업을 교체하려고합니다. 일부는 전리품 풀에서 제거되어 새롭거나 돌아올 수있는 공간을 마련 할 수 있습니다. 다음은 시즌 3의 홉업 변경 사항입니다.]
Hop-ups
[Designer notes: We think the number of hop-up types in the game is about as high as we want to go right now when we consider loot dilution and the likelihood of finding a desired hop-up. Going forward, we intend to rotate hop-ups each season -- some may be removed from the loot pool to make room for new or returning ones. Below are the changes we’ll be making to hop-ups for Season 3.]
삭제 : 분열기 라운드
삭제 : 스컬피 어서 리플 링
Wingman : Skullpiercer로 2.0 기본 / 2.25였습니다. 이제 2.15 기본입니다.
DMR : 스컬피 어서로 2.0 염기 /2.5였다. 이제 2.15 기본입니다.
DMR과 Wingman의 기본 헤드 샷 데미지 배율이 약간 증가했습니다.
새로운 HOP-UP : 앤빌 수신기
첨부 : 플랫 라인 및 R-301.
희귀도 : 레벨 4 (골드).
이 홉 업은 반자동 모드를 강화합니다. 공격력이 크게 증가하지만 발사 속도가 감소하고 탄환 당 두 배의 탄약이 필요합니다.
새로운 HOP-UP : 더블 탭 트리거
첨부 : G7 스카우트 및 EVA-8 자동.
희귀도 : 레벨 3 (보라색).
이 홉 업은 각 트리거 당김이 빠른 2 라운드 버스트를 발생시킵니다.
REMOVED: Disruptor Rounds
REMOVED: Skullpiercer Rifling
Wingman: Was 2.0 base / 2.25 with Skullpiercer. Is now 2.15 base.
DMR: Was 2.0 base / 2.5 with Skullpiercer. Is now 2.15 base.
The base headshot damage multipliers of the DMR and Wingman have been increased slightly.
NEW HOP-UP: Anvil Receiver
Attaches to: Flatline and R-301.
Rarity: level 4 (gold).
This hop-up empowers semi-auto mode; it offers highly increased damage, but at the cost of reduced rate of fire and double ammo per shot.
NEW HOP-UP: Double Tap Trigger
Attaches to: G7 Scout and EVA-8 Auto.
Rarity: level 3 (purple).
This hop-up makes each trigger pull fire a quick two round burst.
소모품
궁극의 촉진제
20 %-> 35 %.
궁극의 충전량 증가
세계의 양을 약 40 % 줄였습니다.
Consumables
Ultimate Accelerants
20% -> 35%.
Ultimate charge restored increased
Reduced the amount in the world by around 40%.
골드 기어 변경
GOLD GEAR CHANGES
골드 백팩
골드 백팩에는 "수호 천사"라는 새로운 특권이 있습니다. 수호 천사와 함께, 당신은 보너스 체력과 방어막 (방어구가있는 경우)으로 다운 팀원을 부활시킵니다.
Gold Backpack
The gold backpack has a new perk, “Guardian Angel”. With Guardian Angel, you will revive downed teammates with bonus health and shields (if they have armor).
금 갑옷
금 갑옷은 이제 금색 배낭에 있던“빠른 사용”(소모품 사용 시간이 절반이 소요됨)을 갖게됩니다. 이제 골드 아머 데미지 숫자를보고 상대방이 더 빨리 치료할 수있는 능력이 있는지 알 수 있습니다.
Gold Armor
The gold armor will now have “Fast Use” (consumable items take half as long to use), which was previously on the gold backpack. Now, you will be able to tell when an opponent has the ability to heal faster by seeing the gold armor damage numbers.
무기
[디자이너 노트 : 시즌 3 무기 교체를 위해, 우리의 목표는 장거리 총격전을 장려하고 개선하며 최근에 지배하고있는 일부 무기의 힘을 줄이는 것입니다. 물론 시즌 동안 데이터와 플레이어 피드백을 면밀히 지켜 볼 것입니다.]
WEAPONS
[Designer Notes: For Season 3 weapon changes, our goals were to encourage and improve longer range gunfights and reduce power on some of the weapons that have been dominating lately. We will of course be closely watching data and player feedback on these during the season.]
R-99
기본 매기 크기 축소
전 : 18/22/26/30
이후 : 18/20/23/27
패턴에 반동 무작위성을 추가했습니다.
R-99
Base mag size reduction
Before: 18/22/26/30
After: 18/20/23/27
Added some recoil randomness to patterns.
PDW 프라울러
전자동 모드에서 발사 할 때 동일한 패턴을 유지하면서 약간의 반동 무작위성을 추가했습니다.
PDW Prowler
Added some slight recoil randomness while maintaining the same pattern when fired in full-auto mode.
롱보우 DMR
발사 속도 감소
1.6-> 1.3
다리 손상 감소
0.9-> 0.8
Longbow DMR
Reduced rate of fire
1.6 -> 1.3
Reduced leg damage multiplier
0.9 -> 0.8
G7 스카우트
기본 피해 증가
30-> 34
G7 Scout
Increased base damage
30 -> 34
헴록
기본 피해 증가
18-> 22
두 발사 모드의 발사 속도가 약간 감소합니다.
Hemlok
Increased base damage
18 -> 22
Slight decrease to rate of fire to both fire modes.
R-301
피해 감소
14-> 13
R-301
Reduced damage
14 -> 13
모잠비크
패턴 확산 감소
이제 모잠비크가 반동에서 더 빨리 재설정되므로 대상을 더 쉽게 추적하고 샷이 도달하는 위치를 확인할 수 있습니다.
Mozambique
Decreased pattern spread
Mozambique will now reset from recoil faster, which should make it easier to track targets and see where shots land.
엘 스타
수평 반동으로 대폭 감소.
이제 1x 디지털 위협 광학 장치가 장착되어 있습니다.
피해 감소
21-> 19
L-STAR
Substantial reduction to horizontal recoil.
Now comes equipped with 1x Digital Threat optic.
Reduced damage
21 -> 19
새로운 키팅 골드 무기
이전 골드 무기 세트를 시즌 3의 새로운 무기로 교체했습니다. 모든 호환 가능한 첨부 파일의 3 단계 버전, 홉업 및 다음 광학 장치가 모두 포함 된 완전히 짐작 된 짐승을 주시하십시오.
NEW KITTED GOLD WEAPONS
We’ve swapped out the previous set of Gold Weapons with some fresh new ones for Season 3. Keep an eye out for these fully kitted beasts that all include tier 3 versions of all compatible attachments, hop-up, and the following optics:
플랫 라인
1x-2x 광학 장치 포함
EVA-8
1x 위협 범위 포함
트리플 테이크
4x-10x 위협 범위
G7 스카우트
2x-4x 광학
돌격 소총
4x-10x 위협 범위
Flatline
Includes 1x-2x optics
EVA-8
Includes 1x threat scope
TripleTake
4x-10x Threat scope
G7 Scout
2x-4x optics
Charge Rifle
4x-10x threat scope
삶의 질
QUALITY OF LIFE
잠금 해제 된로드 스크린을 사용자 정의하기위한 "랜덤"옵션을 추가했습니다.
잠금 해제 된 인트로 및 킬 퀴프를 장착 할 수 있도록 핑 휠을 확장했습니다.
로비에서 최대 8 개의 인트로를 장착하거나 킬을 죽일 수 있습니다
근처의 적들은 활성화시 ps 소리를들을 수 있습니다
핑 휠이 작동 중일 때 Y를 누르면 (컨트롤러) 또는 F1 (기본 키보드 바인딩-자동 바인딩되지 않으므로 수동으로 설정해야 할 수 있음)
"축하"퀵챗은 이제 퀵 휠의 첫 번째 옵션입니다 (이전에는 dpad에서 다운되었습니다).
새로운 전설 전투 대화-이제 전설에는 분대가 제삼자 일 때 소리를 낼 수있는 음성 라인이 있습니다. 최근에 다른 살아있는 분대에 의해 피해를 입었을 때 피해를 입으면 발동됩니다.
이제 여러 스카이 다이브 감정 표현을 장착 할 수 있습니다 (캐릭터에 여러 가지를 사용할 수있는 경우)-스카이 다이빙 중에 A를 눌러 메뉴를 열고 사용하려는 스카이 다이빙 감정 표현을 선택하십시오.
일일 챌린지는 자신이 소유하지 않은 레전드에 대해 최대 1 개의 챌린지를 제공해야합니다.
속임수 캐릭터 일일 챌린지가 없습니다 (예 : 같은 날에 지브롤터 데일리 2 개를받지 않아야 함).
경기 시작시 속도 저하 / 성능 저하를 수정했습니다.
미라지-미라지가 점프 마스터가 아닌 경우 미끼가 드롭 도중 배치 할 때 지시대로 이동합니다.
라이프 라인-D.O.C. 보급선에 배치 된 후 치유 드론이 더 이상 떠 다니지 않습니다.
경기에 늦게 참가할 때 범례가 선택되지 않고 잠긴 것으로 표시되던 문제를 수정했습니다.
글꼴 및 기타 요소를 더 읽기 쉽게하기 위해 UI를 약간 개선했습니다.
무기를 지상에있는 무기로 교체 할 때, 부착물은 이제 가져 오려는 무기와 함께 적재 된 무기로의 전송을 시도합니다.
Added a “random” option for customizing your unlocked loadscreens.
Expanded the Ping Wheel so that you can now equip your unlocked Intro and Kill quips.
Equip up to 8 intro or kill quips in the lobby
Nearby enemies can hear quips when activated
Press Y while ping wheel is up to access (controller) or F1 (default keyboard binding -- you may need to set this manually as it won’t auto-bind).
"Celebrate" quickchat is now the 1st option in the quip wheel (Previously down on dpad).
New Legend battle chatter - Legends now have voice lines that will call out when your squad is being third-partied. This is triggered if you take damage when recently damaged by another living squad
You can now equip multiple skydive emotes (if you have multiple available on a character) - Hold A while skydiving to open the menu to select the skydive emote you want to use.
Daily challenges should only give you, at most, 1 challenge for a Legend you don't own.
No dupe character daily challenges (e.g. you should never get 2 Gibraltar dailies in the same day).
Fixes for slowdown/performance drops at the start of a match.
Mirage - decoys will now go where directed when deploying them during the drop if Mirage isn’t the Jumpmaster.
Lifeline - D.O.C. Healing Drone will no longer float away after being deployed on Supply Ships
Fixed issue where Legends could show up as locked instead of selected when joining a match late.
Small improvements across UI to make fonts and other elements more readable.
When swapping weapons with one on the ground, attachments will now attempt to transfer to your stowed weapon in addition to the weapon you are about to pick up.
버그 수정
BUG FIXES
Octane-전술을 사용하는 동안 맨틀 링으로 인해 전술이 끝날 때까지 플레이어가 다른 행동을 할 수 없었던 버그가 수정되었습니다.
Wattson-울타리에서 나온 시각적 FX가 배치 된 후 표시되지 않는 버그가 수정되었습니다.
패스 파인더-측량 비콘 위치가 활성화 된 후 전체지도에서 사라지는 Insider Knowledge 패시브의 버그가 수정되었습니다.
플레이어가 때때로 두 게임을 연속으로 레벨 업하여 추가 전투 패스 보상을받을 수있는 버그를 수정했습니다.
플레이어가 Peacekeeper로 스팸을 발생시킬 수있는 취약점을 수정했습니다.
약탈 한 생명선의 간병 패키지가 배틀 패스 챌린지에서 "전리품 X 양의 간호 패키지"에 포함되지 않는 버그를 수정했습니다.
지브롤터, 방갈로르 및 가성 Ultimates의 연기 시각 FX가 무기를 빠르게 교체 할 때 스코프에 나타나는 버그가 수정되었습니다.
PC-선택한 설정에 관계없이 모델 설정이 "높음"으로 표시되는 버그가 수정되었습니다.
플레이어가 오랜 가을에 착륙 애니메이션을 건너 뛸 수있는 버그를 수정했습니다.
데스 박스를 약탈하는 동안지도 안개 시각 FX가 사라지는 버그를 수정했습니다.
발자국, 짚 라인 및 점프 제트 문제를 해결하기 위해 오디오 밸런스를 조정했습니다.
Octane - fixed a bug where sometimes mantling while using a tactical stopped players from being able to perform any other actions until the tactical is finished.
Wattson - fixed bug where sometimes the visual FX from her fences would not show up after being deployed.
Pathfinder - Fixed a bug with Insider Knowledge passive where Survey Beacon locations would disappear from the full map after activating them.
Fixed bug where players could sometimes receive additional Battle Pass rewards by leveling up two games in a row.
Fixed an exploit that allowed players to spam fire with the Peacekeeper.
Fixed bug where looting Lifeline’s Care Packages would not count towards the “Loot X amount of Care Packages” in the Battle Pass challenges.
Fixed a bug where sometimes the smoke visual FX from Gibraltar, Bangalore, and Caustic Ultimates would show up on scopes when swapping weapons rapidly.
PC - Fixed bug where model settings would be forced to “high” regardless of what setting was selected.
Fixed a bug where players could sometimes skip the landing animation after a long fall.
Fixed bug where sometimes map fog visual FX would disappear while looting a deathbox.
Rebalanced audio to address issues with footsteps, ziplines, and jump jets.
랭크 리그 시리즈 2
순위 블로그에서 시리즈 2와 시리즈 1에서 얻은 학습에 대한 자세한 내용을 확인할 수 있습니다. 아래에서 변경 사항 중 일부를 강조합니다.
시즌 3 업데이트를 다운로드 한 후 랭크 리그 시리즈 1에 배치 한 보상을 사용할 수 있습니다.
향후 개선을 위해 세분화 할 수 있도록 Series 2의 점수를 조정했습니다.
10/1에 시리즈 2가 출시되면 시리즈 1에서 순위가 지정된 모든 사람에 대해 소프트 재설정을 수행하게됩니다. 재설정은 1.5 단계입니다. 즉, 골드 II에서 시리즈 1을 종료하면 실버 IV로 재설정됩니다. Platinum IV의 플레이어는 Silver II로 재설정되고 Apex Predators는 Platinum II로 재설정됩니다.
어시스트가 전체 점수에 추가되었습니다.
새로운 HUD 요소가 추가되어 플레이어가 경기 중 RP 이익 또는 손실을 추적 할 수 있습니다.
Ranked League Series 2
You can check out the full details for Series 2 and learnings we got from Series 1 in our Ranked Blog here. Some highlights of the changes we’re making below.
Rewards for your placement in Ranked Leagues Series 1 will be available to you after downloading the update for Season 3.
We’ve adjusted the scoring for Series 2 that allows for more granularity for future improvements.
At the launch of Series 2 on 10/1 we’ll be doing a soft reset on everyone Ranked Position from Series 1. The reset will be 1.5 tiers. That means if you ended Series 1 in Gold II, you’ll be reset to Silver IV. Players in Platinum IV will be reset to Silver II, and Apex Predators will be reset to Platinum II.
Assists have been added to your overall score.
New HUD elements have been added to help players keep track of their in-match RP gains or losses.