ManWolfAxeBoss

QA Analyst
!----DOMINION FORUMS----!
Hey Denizens of The Scar,
I've been working on revive trinkets this week and the functionality is all in place. Now it's time to give them a unique touch. It would be simple enough to fill stat gaps, but let's think bigger. What are some unique and interesting mechanics we can bring to Dominion? What would you guys like to see? Feel free to go nuts. Ex- "I want to turn invisible for 5 seconds whenever I hit a speed shrine." That probably won't happen, but maybe some form of it.
Current functionality: 3 revive charges with no CD.
Aside from suggestions, feel free to discuss implications of the change here too.
molokodude

Senior Member
Revive summoner removal upon introduction?
ManWolfAxeBoss

QA Analyst
Quote:
Originally Posted by
molokodude 
Revive summoner removal upon introduction?
That's the plan.
Does this mean a variety of revive trinkets that also perform other functions? Or just trinket options in general?
ManWolfAxeBoss

QA Analyst
Quote:
Originally Posted by
Talith PA 
Does this mean a variety of revive trinkets that also perform other functions? Or just trinket options in general?
Variety of
revive trinkets with secondary functions.
이하 요약
부활 장신구로 도미니언의 부활 스펠을 대체할 예정.
부활장신구는 기본적으로 3회의 부활을 대기시간 없이 사용할 수 있음.
부활장신구는 그 밖에 추가적인 기능이 붙게 되고, 이 기능들은 일단 지속효과로 디자인되고 있음.
(예를 들어 본문에서 예시로 든 속도의 성소를 밟을 경우 5초동안 투명화)
현재 도미니언에서 유용한 효과를 가진 장신구들을 만들기 위해 의견 모집중.
빨간 글씨는 의미가 확실하지 않습니다.
3회의 부활을 대기시간 없이 사용할 수 있음.
3번째 부활마다 사망대기시간 삭제.
부족한 영어실력으론 문맥상 어느게 맞는건지 모르겠네요. 포럼 댓글들 반응도 못읽겠고
여튼 부활의 기능을 가진 장신구가 추가된다는 건 확실합니다.
협곡으로 치면 점멸효과를 장신구로 옮기는 격이니만큼, 현 도미니언 메타에 대격변이 예상되네요.